måndag 10 maj 2010

Heeeej!!

Lång dag på jobbet, var det idag. Började tidigt och hade APT efteråt. Skönt med lite komptimmar ändå!!
Igår hade jag avslutning med mitt lilla scrapbookgäng i Aktiv Ungdom. De har varit så otroligt duktiga allihop. Och kan ni tänka er.....jag fick så fina blommor. Åh så glad jag blev!!!
Jag skall visa er, men det får bli i morgon. Det är lite för mörkt för att fota dem nu. I morgon får ni också se de fina stjärnkorten vi gjorde på avslutningen. Tills dess bjuder jag på två vanliga layouter.
Visst är det en underbar bild på två av mina favoritpojkar? Det är min sambo och min son, Lukas. Och visst finns det kärlek där......äkta bonuskärlek.
Här har jag plockat fram mina gamla foamstamps som jag verkligen älskade när jag köpte dem. Tycker fortfarande att de väldigt snygga, men det kan vara lite klurigt att få plats med en SÅ stor rubrik.
Det här blev en stämningsfull layout till ett fint minne.
Sambon blev så glad, så glad, när han fick nya strängar till sin gitarr och efter det hördes det ofta gitarrmusik hemma hos oss. Nu har tyvärr tonerna klingat ut igen, men kanske kommer lusten tillbaka med sommaren.

Stor kram
Peggy

Inga kommentarer: