onsdag 19 oktober 2011

Du fattas mig!

Min älskade prins.

Varför skulle det bli så här. Det gör så ont i hjärtat. Jag är så ledsen för din skull. Ingen, ingen, INGEN ska behöva gå igenom det du just nu upplever.

Jag tänker på dig varje dag, hela tiden. Du finns i mitt hjärta, min själ, min kropp. Jag hoppas du vet hur mycket jag älskar dig, hur mycket jag saknar dig och hur mycket jag längtar efter att allt ska bli bra igen.


Till alla er andra vill jag bara säga.....ta vara på tiden ni har tillsammans, varje minut, varje sekund. Njut av allt ni har, äve de stunder som är jobbiga och slitsamma. Jag är så glad att jag gjorde det. För när jag nur ser tillbaka kan jag njuta av all glädje vi fick, all kärlek vi delade och hoppas att det är just så, vi så smångingom kan ha det igen.....en dag.....en vacker dag....


Massor av kramar till alla lyckliga och olyckliga <3 <3 <3

Peggy

Inga kommentarer: