fredag 17 december 2010

Hej på er alla!

Hoppas allt är bra med er.
Förutom att min dator dog för ett tag sedan, är det mesta bra här hos oss. Men någon julkänsla vill inte infinna sig trots all snö och kyla.
Ibland förändras livet på sätt som man inte riktigt har tänkt sig och på grund av orsaker som det känns som om man inte kan råda över.
Efter att ha njutit i mitt paradis i tre år. Mitt stora, gula hus på landet, som jag alltid drömt om, har vi nu fått beskedet att vi måste flytta.
Det är med vemod som min energi just nu går åt till att leta ny bostad och fundera ut lösningar på allt runtomkring.
Det löser sig säkert.....det mesta gör ju det :-)
Och vi ser alla fram emot jullovet och en lugn skön ledighet tillsammans.

Kram till er alla och en riktigt god jul!!!
Peggy

Inga kommentarer: